Vi i HCL Nordic har bred kompetanse i Mailchimp. De siste fire årene har vi hjulpet over 300 kunder med utfordringer i deres Mailchimp-konto.
Mailchimp byr noen ganger på utfordringer. Da kan det være godt å ha en Mailchimp ekspert tilgjengelig.
Hvordan fungerer Mailchimp-support hos oss?
Vi er et team med hyggelige konsulenter som står klar til å hjelpe deg med support i din Mailchimp konto. Uansett stort eller lite problem – vi hjelper deg.
Vår support tilbys basert på en timebank. Det vil si at dere kjøper et antall timer up front, som dere kan benytte når dere trenger det. Dette er for å verdisikre at dere får den hjelpen dere trenger, når dere trenger den, uten å måtte bruke tid på å estimere og få godkjent utførelse av oppgavene. Når behovet dukker opp, tar du kontakt, og vi fikser det ved første mulighet.
Timebankene starter på 10 timer, og du velger selv om du ønsker 10, 20 eller 50.
Hva kan du bruke din support til?
Support er ikke bare feilretting eller svar på spørsmål, men vi kan også gjøre utførende oppgaver som f.eks å sette opp malverk. Listen over hva vi kan gjøre på support er lang, men vi har listet opp et par eksempler på oppgaver dere kan få utført her:
- Rydde og fikse listestruktur med grupper, segmenter og tags
- Oppsett av GDPR og signup forms, både design, oversettelse og struktur
- Design og oppsett av landingssider
- Sette opp automations
- Design og oppsett av malverk
- Koble til integrasjoner
- Feilretting
- Bistå med å svare på spørsmål dere måtte ha
- +++
Vi kan vel si at vi kan gjøre det aller meste på en timebank, kanskje det eneste som ikke inngår i en timebank, er kursing, da det er en tjeneste vi tilbyr utenom. Det kan dere lese mer om her.
Her er et eksempel på hvor mye du kan få gjort på en eller flere timebanker:
Hva kan du forvente av oss?
Du kan forvente imøtekommende, hyggelige og serviceinnstilte konsulenter, med en bred kompetanse innenfor Mailchimp, og godt kjente med de fleste problemstillinger. Vi strekker oss alltid litt lengre, for å gjøre deg fornøyd.
Vårt mål er at du skal bli så selvgående som mulig. Vi ønsker å lære deg opp, og hjelpe deg på vei videre, samt bistå til å legge løp for deg som vil spare dere for mye tid.
Vi er tilgjengelige og svarer deg kjapt. Du får som regel svar samme dag, ofte på timen, men noen ganger er henvendelsen/oppgaven mer omfattende, og vil derfor ta litt lengre tid å gjennomføre. Dette vil da selvfølgelig avklares med deg først.
Hva syns våre kunder?
Vi er heldige som får jobbe med så mange flinke, inspirerende og positive kunder – dere gjør arbeidshverdagen vår bedre. Her er hva noen av våre kunder syns om oss og vår support-tjeneste:
Bistandsavtale versus timebank.
En timebankavtale passer perfekt for dere som trenger hjelp litt sporadisk, eller som fortsatt er usikker på hvor stort behovet er. Kanskje litt ekstra i perioder for å komme i gang, og så litt mindre etter hvert.
En bistandsavtale passer best for dere som vet at dere kommer til å trenge et fast antall timer i måneden, antallet bestemmer du selv. Trenger du flere timer, justeres dette etter hvert.
Ta kontakt med oss i dag, så tar vi en prat.
Amalia Spull, Customer Success Manager