Customer Success Manager

Vi søker en customer success manager, med stort engasjement for digital markedsføring samt å skape gode kundeopplevelser. 

Selskapet opplever en stor økning i etterspørsel og har derfor behov for en customer success manager som kan sørge for at alle kunder får leveranser av topp kvalitet. Rollen vil ha prosjektansvar for gjennomføring av leveranser og alle aktiviteter knyttet til on-boarding av nye kunder. Du vil også få et stort ansvar for å følge opp eksisterende kunder, jobbe proaktivt for å skape merverdi for kundene av våre løsninger. Du vil jobbe tett sammen med øvrige medlemmer i teamet. Vi ser etter deg som har god forståelse for digital markedsføring, er god på tekst og/eller design og som alltid jobber for å levere en service som er over forventning. Du forstår verdien av å være tilgjengelig for kundene dine, og evner å holde roen i stressede situasjoner.

Noe opplæring vil bli tilbudt, men vi ønsker oss primært søkere som kan forsterke teamet umiddelbart.

HCL Nordic er et vekstselskap og du må bli motivert av å være en del av en kontinuerlig endrings- og vekstreise. Dette innebærer høyt tempo, varierte arbeidsoppgaver og samtidig muligheten til å påvirke selskapets retning. 

Dine arbeidsoppgaver vil være

  • Prosjektledelse knyttet til kundeleveranser med ansvar for gjennomføring av alle aktiviteter
  • Proaktivt løse kundenes utfordringer og hjelpe til med at de utvikler seg i den retning de ønsker
  • Utarbeide design og innhold for våre kunder og for HCL Nordic innen digital markedsføring (direkte kanaler, Mailchimp, SMS, CRM)
  • Kommunisere med og følge opp kunder og interne oppgaver
  • Delta på relevante messer og arrangement hvor potensielle kunder er
  • Samarbeide tett med resten av teamet for å komme i mål med leveranser

Vi søker etter deg som har

  • Bakgrunn fra digital markedsføring – design eller innholdsproduksjon
  • En fordel med kjennskap til programvarer som; Mailchimp, Jira og Hubspot
  • En innstilling om kontinuerlig utvikling og forbedring
  • Gjerne erfaring fra oppstartsmiljø eller endringsprosjekt innen teknologi
  • Erfaring fra lignende rolle innen e-commerce- eller liveunderholdningsbransjen er en fordel
  • Engasjement for å levere topp kvalitet til kunder og samarbeidspartnere
  • Gode kommunikasjonsegenskaper og evner til å bygge tette relasjoner med kunder – fortrinnsvis på norsk
  • Svært gode problemløsningsegenskaper og et pågangsmot som takler periodevis høyt aktivitetsnivå

Som en del av HCL Nordic vil du få jobbe i et selskap hvor du får være med på en spennende utvikling og ta del i veksten selskapet nå er i. Du vil være en svært viktig bidragsyter i et selskap som driver med spennende teknologi og kontinuerlig innovasjon. HCL Nordic er opptatt av å bygge et sterkt team og legger til rette for både sosiale og faglige arrangement. Du vil få konkurransedyktige betingelser og holde til i moderne lokaler i Oslo sentrum.

Vi håper du har lyst til å bli en del av teamet!

Kontakt Claus, på tlf 94430636 eller send en e-post om du ønsker å vite mer om stillingen – claus@hclnordic.no