Account manager

Brenner du for salg av digitale løsninger?

HCL Nordic søker etter en sulten og resultatdrevet account manager.

“Med en digital løsning fra HCL Nordic får du tid til å gjøre mer av det du liker å gjøre”

Siden HCL Nordic ble grunnlagt i 2014 har selskapet levert løsninger innen e-commerce og online dialog. HCL Nordic er eksperter på å bistå sine kunder med det som blir stadig viktigere i dagens marked: å skape synlighet overfor potensielle kunder og å skape en kundedialog som er relevant og verdifull for begge parter. Selskapet har stort fokus på deres viktigste konkurransefortrinn: menneskene som jobber der. HCL Nordic leverer digitale løsninger som skapes av mennesker – for mennesker.

Som selger for HCL Nordic vil du ta del i denne filosofien, og jobbe mot både store og små selskaper på tvers av industrier. Selskapet har utviklet tjenester og produkter som skaper store muligheter, spesielt med fokus på liveunderholdningsbransjen. Du vil selv ha ansvar for å gripe de mulighetene du ser for både nysalg og mersalg.Vi ser etter deg som ønsker å ha en rolle hvor dine resultater vil ha en direkte påvirkning på selskapets suksess, og som brenner for å skape gode kunderelasjoner. Du vil bli del av et engasjert team som jobber tett på sine kunder og som har ambisjoner om å være best på de områdene de leverer. 
Dine arbeidsoppgaver vil være

  • Prospektering, salgsarbeid og forhandling mot nye kunder
  • Oppfølging og videreutvikling av eksisterende kunder
  • Relasjonsbygging på relevante arenaer som messer eller konferanser
  • Bidra til teamet med markedsinnsikt basert på kundekontakten du har

Vi ser etter deg som har

  • Erfaring fra B2B salg med gode resultater å vise til
  • Dokumenterbar erfaring med salg av enten hardware/software eller tjeneste-/løsningssalg
  • Pågangsmot, forretningsforståelse og et ønske om å skape resultater
  • Gode kommunikasjonsegenskaper og et serviceinnstilt tankesett
  • Erfaring fra underholdningsbransjen eller billettsystemer som leverer til underholdningsbransjen er en stor fordel.

Som en del av HCL Nordic vil du få jobbe i et selskap hvor du får være med på en spennende utvikling og ta del i veksten selskapet nå skal inn i. Du vil være en svært viktig bidragsyter og vil få store rom til å planlegge din egen arbeidshverdag. HCL Nordic er opptatt av å bygge et sterkt team og legger til rette for både sosiale og faglige arrangement. Du vil få konkurransedyktige betingelser og få mulighet til å virkelig vise frem de gode resultatene du kan skape. Selskapet holder til i nye og moderne lokaler ved Oslo S. 

Om HCL Nordic

HCL Nordic er et teknologi selskap med fokus på digital kundedialog og e-commerce. Vi har utviklet en Customer Data Platform som kalles lily, og som løser mange utfordringer for våre kunder. Lily handler om optimering av kundedialog i digitale kanaler, maksimal utnyttelse av kundedata og automatisering av kommunikasjon. Blant systemene lily fungerer mot finner man Mailchimp, Visma ERP, 24SevenOffice, Salesforce, Insightly og ikke minst er vi partnere med verdens ledende billettsystemer innen underholdningsbransjen: Ticketmaster og Eventim. På kundelisten har vi Norges største teatre, konsertarrangører og management-byråer, samt en rekke av landets tyngste brands innen retail, transport og velferdsteknologi. 

Vi håper du har lyst til å bli en del av teamet.

For spørsmål rundt stillingen, ta kontakt til Ingvild Karine Sandmo hos Badenoch + Clark på mobil 916 26 877 eller e-post ingvild.sandmo@badenochandclark.no

Send søknad direkte her: