Bestill en demo av løsningen
lily for Ticketmaster

lily profilerer dine tidligere kunder for deg, slik at du kan spisse din kommunikasjon mot dem og få dem til å komme tilbake igjen og igjen.

Hva lily kan hjelpe deg med:

Ved hjelp av lily får du enkel tilgang til dine kunders personlige data. Tidligere lå dette gjemt bort i svære databaser som ikke var lett tilgjengelige. Nå ligger dataene dine klar for bruk, siden du benytter Ticketmaster til å formidle billetter til dine events.

Mulighetene du kan få tilgang til i dag:

  • Få dataene fra billettkjøpere som ligger i Ticketmaster inn i din eksisterende Mailchimp konto, har du ikke Mailchimp fra før kan du komme i gang her.
  • Send automatiserte e-poster til publikum i forkant av en konsert.
  • Bruk dataene til å sende ut SMS til kundene om endringer i planene, avlysninger eller tilbud.
  • Send nyhetsbrev direkte til kundegrupper som allerede har kjøpt til liknende konserter/events
  • Kundeklubb som knytter dine beste kunder enda nærmere til deg. Les mer om kundeklubb her
  • Kommer – send automatisk kundetilfredshetundersøkelse etter konsert/event

 

Kom i gang:

  • Siden dataene dine allerede ligger klar, trenger du bare å si fra til enten din kontaktperson hos Ticketmaster eller kontakte oss i skjemaet øverst på siden, så hjelper vi deg i gang.
  • Du må ha en Mailchimp konto satt opp for å få dataene overført.
  • Automatisert epost settes opp av deg selv eller HCL Nordic
  • SMS løsning må settes opp av HCL Nordic.

Så fort du åpner for datastrømmen, anbefaler vi deg å få dette strukturert opp riktig inne i din Mailchimp konto, slik at du får maksimalt utnytte fra første dag.

Gjør som de fleste av landets største musikkscener og managements, velg lily til å optimere din digitale markedsføring.

Omtale av lily (tidligere Tick-in) i media:

Scenemagasinet

Innomag

 

 

Mailchimp partner badge

Ta kontakt med oss i dag, så tar vi en prat.