Meld deg på i dag
Nyhet
Mailchimp Meetup

OBS – eventet er snart fullt, over 100 påmeldte.

 

Mailchimp Meetup er møteplassen for deg som bruker Mailchimp i dag. Vi har gjennom de siste årene hjulpet flere hundre norske bedrifter med å optimere sine resultater ved å bruke Mailchimp. Gjennom dette arbeidet har vi oppnådd en dyp kompetanse og innsikt i hva som fungerer og hva som gjør at noen har mer suksess enn andre. Denne innsikten ønsker vi å dele med deg.

Vi står for en deilig frokost, så kom sultne!

Tid: Fredag 06. mars, 08.00-10.00

Adresse: UMA Workspace, Stenersgata 8 (vis á vis Oslo City)

Meld deg på her

Eventet er snart fullt!

 

Foreløpig agenda ser slik ut:

Topp 5 best presterende nyhetsbrev!

Hva avgjør om et nyhetsbrev er bra eller ikke? Høye åpnings- og klikkrater er en god indikator på om et nyhetsbrev er vellykket. Men hva er det som gjør at noen nyhetsbrev har bedre åpningsrater enn andre? Akkurat det skal vi dykke dypere ned i. På neste Mailchimp meetup vil vi presentere de 5 nyhetsbrevene som vi har erfart presterer best, og hvorfor.

Visste du at du får plass til Mailchimp i lommen, eller den nye, fine Marc Jacobs vesken din?

Med Mailchimp-appen kan du lage, endre og sende nyhetsbrev uansett hvor i verden du er – direkte fra mobilen. Du kan følge med på statistikker, få varsel når noen melder seg på nyhetsbrev, følge med på åpningsraten og sende nyhetsbrevet på nytt til de som ikke har åpnet.

 

Topp 5 best presterende nyhetsbrev!

Jakten er igang! Jakten på et nyhetsbrev, eller rettere sagt fem, som kan trone i toppen og knive om å konvertere best, ha høyest måloppnåelse, nå best frem. Å lete etter dette er litt som å lete etter nålen i høystakken. Ved første øyekast er vi kjapt ute etter å dømme våre egne utsendelser utfra åpnings og klikkrate. Om målet er å nå ut til flest mulig, kan dette tallet gi deg svaret på hvorvidt du har lyktes, men noen ganger kan gullet også ligge gjemt bak en utsendelse med en gjennomsnittlig åpningsrate på 30%.

I disse dager dykker vi ned i et 50-talls Mailchimp-kontoer, ser på hundrevis av utsendelser og prater med kunder om hvilke utsendelser som virkelig har skilt seg ut, når det kommer til måloppnåelse. Kriteriene fra vår side er enkle: Vi ser på nyhetsbrev som har minimum 100 mottakere (ingen øvre grense) og som har oppnådd mange konverteringer, påmeldinger, omsetning eller gitt stor verdi i en eller annen form for kunden og/eller avsenderen. Følg med. Vi er sikre på at vi vil finne noen skatter og blir overrasket! Resultatet skal vi vise frem fredag 6. mars kl. 0800

Innhold i presentasjonen:

Hvorfor har vi startet jakten på 5 gullkandidater innenfor nyhetsbrev?

Hvordan fant vi våre kandidater og hvilke kriterier har vi lagt til grunn?

Presentasjon av de 5 nyhetsbrevene som har vist seg å være effektive og gi god måloppnåelse.

Klarer vi sammen å kåre en vinner?

Hvordan kan dere lage et vinnende nyhetsbrev? Vi gir dere våre 5 beste tips på veien mot målet.

Prate mer om Mailchimp?