Omtale av Tick-in i Innomag
May 7, 2019, 14:50 Events,PR,Strategi by Claus

Innlegget ble postet i Innomag fredag 3. mai 2019.

Med Tick-in sikter vekstselskapet HCL Nordic seg inn mot underholdningsbransjen. HCL Nordic tilbyr en digital plattform som lar deg integrere Mailchimp med billettsystemet ditt.

(Skrevet av Gudbrand Teigen, InnoBørs-ansvarlig)

InnoBørs-registrerte Tick-in leveres av HCL Nordic AS, en ung bedrift som 5 år etter oppstart teller 5 faste medarbeidere i tillegg til en håndfull frilansere. Selskapet er lokalisert i topp moderne lokaler i Asker Tek. HCL Nordic er et teknologiselskap med fokus på e-commerce, integrasjoner mot ERP (Enterprise Resource Planning) -systemer, og digitale kommunikasjonsløsninger.

Kulturelt mangfold som styrke

– Vi er partnere med Visma og Mailchimp, og vi er eksperter på WordPress og Woocommerce. Vi har jobbet med over 300 kunder spesielt inn mot effektiv digital kommunikasjon, og det har dannet grunnlaget for innsikten og kompetansen vi besitter i dag, forteller Claus Lorentzen som startet selskapet på senvinteren 2014.

Claus Lorentzen er 38 år og bosatt i Asker. Han har utdannelse fra både norske BI og Niels Brock i København, samt en solid yrkesbakgrunn som kremmer og rekrutterer. I Assessits nylige kåring Årets Unge Ledere 2018 ble Lorentzen en av årets topp 10 unge ledere.

Les hele artiklen her