SUPPORT MAILCHIMP

Mailchimp kan noen ganger by på litt større utfordringer enn man kan håndtere på egen hånd.

Derfor kan det være godt å ha en Mailchimp ekspert tilgjengelig, når det trengs.

Bli en prioritert kunde:

Vi i HCL Nordic kan Mailchimp og har jobbet med over 300 norske kunder i Mailchimp de siste årene.

For at vi skal kunne hjelpe deg, så raskt som du trenger, må vi ha dine henvendelser i et system.
Når du er godkjent som prioritert kunde hos oss, vil vi gi deg tilgang til Mailchimp supportsystemet.

Support av din Mailchimp konto

For at vi skal kunne gi deg support og hjelpe deg med dine behov, må du gi oss bruks tilgang til din konto.
Dette gjøres inne i din Mailchimp konto, vi hjelper deg med dette ved etableringen av deg som prioritert kunde.

Support og feilsøking Mailchimp integrasjoner 3. part

Dersom du opplever problemer med integrasjoner mot 3. parts (feks nettside eller nettbutikk) løsninger, bygget av andre utviklere vil vi forsøke å hjelpe deg.

Databehandler avtale:

Når vi etablerer deg som prioritert kunde hos oss, må vi inngå databehandler avtale.
Du må gi oss tillatelse til å behandle dine data.

Enkel oversikt av forbruk:

Når du inngår avtale med oss, får du et klippekort med 10 timer til bruk på ovenstående. Når de 10 timene er brukt opp, bestiller du et nytt kort.

Du kan logge deg inn i vårt kundesystem, Binolytic å holde oversikt på timene som er igjen på ditt klippekort.

Dersom du har spørsmål i forbindelse med løsningen, ta kontakt på chatten eller ring 950 61 527

Kontaktperson

cathrine gudesen torp hcl nordic mailchimp-kurs kursholder
cathrine gudesen torp hcl nordic mailchimp-kurs kursholder

Cathrine Gudesen Torp

Rådgiver

cathrine@hclnordic.no
+47 950 61 527